鲸鱼L

w才知道这首歌出自spn

And if I claim to be a wise man, it surely means that I don't know
如果我自诩为智者,那说明我真的无知
On a stormy sea of moving emotion
情感的海洋上风暴汹涌
Tossed about I'm like a ship on the ocean
我像是这海上颠簸的轮船
I set a course for winds of fortune, but I hear the voices say
我为命运的风设定了航线,但我又听到了那个声音说Carry on my wayward son
坚持住,我不羁的孩子
There'll be peace when you are done
一切结束后你们将会迎来安宁
Lay your weary head to rest
可以放任疲惫的身心去休息
Don't you cry no more,也不必再哭泣
Carry on, you will always remember
坚持住,你将永远铭记
Surely Heaven waits for you
无疑的你将去往天堂
一一一《Carry On Wayward Son》

评论

热度(18)