鲸鱼L

Hell down, heaven down
地狱,天堂
Livin' in the same town
相当在同一个城镇
Tryina find something new
想要发现新事物
Vocal beats a frame 我被限制在
I've been frozen in 一个破旧的相框里
Tryina find a better view
想要找到一个更好的视角
This ain't real, this ain't cool
这不是真的,这并不酷
This ain't what I signed up too
这不是我签约的
This ain't right, it's no good
这不是正确的,这并不好
No good, oh 真的不好
Everything is changing  一切都在改变
and I've been here for too long
我在这里待太久了
Going through the same things
经历同样的事情
I've been hurting too long, got to move on
我已经伤害过长,必须继续前进
Say I-I-I-I can't do this anymore
我说 我不能再这样下去
If everything is changing
如果一切都改变
and I know, yeaah you gotta let go
我知道 你必须放手了
一一一SIGMA/Paloma Faith《Changing [Goldsmyth Edition]》

评论(1)

热度(8)