鲸鱼L

Always coming back - ONE OK ROCK

I'm always coming back to you
我总会回到你的身旁
Some nights we fight we scream
有时候我们会对彼此怒吼也会争吵
We don't know what to do
我们不知道该怎么做
But I guess it's just the simple things
但我想这或许很简单
But another night the glimpse I see
而某个夜晚我不经意的一瞥
The real one and that's you
真实的你 那是你
And I know that nothing will stop me from standing up
我知道没什么能阻止我走向你
I'm always coming back to you
我总会回到你的身旁
You've got me till the end
自始至终我都属于你
You keep pulling me here
你将我留在原地
I'm always coming back to you
我总会回到你的身旁
You've got me till the end
至始至终我都属于你
一一一ONE OK ROCK《Always coming back》

评论

热度(7)